razer basilisk

Wat is de Razer Basilisk?

De Razer Basilisk is een gaming muis met een focus op precisie en nauwkeurigheid. Het is niet de zwaarste of duurste muis, maar ook niet goedkoop. Het balanceert beide factoren zeer goed, waardoor het een geweldige keuze is voor gamers die waarde hechten aan precisie en geld willen besparen. Deze compacte muis heeft meerdere knoppen die gemakkelijk te bereiken en zeer responsief zijn. Er zijn ook veel programmeerbare knoppen die je naar wens kunt aanpassen. De tracking is uitstekend, en de sensor is nauwkeurig genoeg voor competitief spel. Als u op zoek bent naar een kwaliteit gaming muis zonder het breken van de bank, moet u kijken naar de Razer Basilisk!

Hoe werkt de Razer Basilisk?

Als het gaat om het hoe, dat is heel erg aan jou. Er zijn vele manieren om het aan te pakken, waarvan we er hieronder enkele zullen bespreken. Je kunt ook onze diepgaande Razer Basilisk review bekijken. Het eerste wat je wilt doen is het Razer Basilisk-stuurprogramma downloaden van hun website. Zodra je het stuurprogramma hebt geïnstalleerd, sla je het spel op en vervolgens de muis. Start ten slotte je computer opnieuw op en je kunt aan de slag.

Wat moet je weten over de Razer Basilisk?

De Razer Basilisk is een zeer nauwkeurige muis. De tracking is erg goed, en de sensor is nauwkeurig genoeg voor competitief spel. Het sport meerdere knoppen die gemakkelijk te bereiken en zeer responsief zijn. Er zijn ook veel programmeerbare knoppen die je naar wens kunt aanpassen. De tracking is uitstekend, en de sensor is nauwkeurig genoeg voor competitief spel. Als u op zoek bent naar een kwaliteit gaming muis zonder het breken van de bank, moet u controleren de Razer Basilisk!

Vorm en gevoel van de Razer Basilisk

De afmetingen zijn ongewijzigd en zijn 130 mm lang en 75 mm breed in het algemeen, met een greepbreedte van meer dan 64 mm. Hoogte komt uit op 43 mm.

Dat alles komt samen in een comfortabele muis met een mooie brede duimsteun aan de linkerkant. Met mijn 1-3-1-greep, die een soort mix is ​​tussen handpalm en klauw, voelt het gewicht een beetje naar achteren, maar het was zelfs genoeg dat het de lanceringsbeweging niet veel beïnvloedde tijdens het gamen. Met 112gr is hij ook gewoon een stuk zwaarder dan de 64gr DeathAdder V3 Pro die ik de laatste tijd gewend ben.

En hoewel hij duidelijk veel zwaarder is dan de andere recente pro-muizen van Razer, voelt de Basilisk V3 Pro echt goed aan om te gebruiken. Het is een comfortabele vorm voor mijn grip en de duimsteun voelt alsof hij in de perfecte positie is voor mijn middelgrote handen.

Knoppen van Razer Basilisk

Voor knoppen heeft de Basilisk V3 Pro de standaard muis 1 en 2 en drie linker duimknoppen, een scrollwiel dat ook kan kantelen, en twee knoppen onder het scrollwiel. Aan de onderkant zit een extra profielknop.

Een ding dat de Basilisk-reeks uniek maakt, is die derde duimknop aan de voorkant van de muis. Razer brengt dit vaak op de markt als een DPI-schakelaar die de richtsnelheid in FPS-games kan verhogen of vertragen, maar het kan ook worden toegewezen aan elke andere invoer.

Een ander voorbeeld is Razer’s Hypershift. Net zoals de Easy-Shift-functie van de Roccat Kone XP Air die we zojuist hebben besproken, ontgrendelt Hypershift een extra laag aanpasbare inputs door de modifier ingedrukt te houden. Het is alsof je de functietoets op een toetsenbord ingedrukt houdt om toegang te krijgen tot een extra controlelaag.

Voordelen en nadelen van de Razer Basilisk

Hier zijn de belangrijkste voordelen van de Razer Basilisk: Uiterst nauwkeurig Geweldige optische sensor Scherpe RGB-verlichting Robuust ontwerp Lichtgewicht

Conclusie

De Razer Basilisk is een zeer nauwkeurige muis van hoge kwaliteit. Niet alleen dat, maar het is ook ongelooflijk lichtgewicht en ontworpen om draagbaar te zijn. Dit maakt de Basilisk een geweldige keuze voor de reizende gamer. Het is ook een goede keuze voor de speler die geld wil besparen en het niet erg vindt om een beetje precisie op te offeren voor snelheid. De Razer Basilisk is zeker een van de beste muizen voor gaming op de markt vandaag! Als u op zoek bent naar een kwaliteit gaming muis zonder het breken van de bank, de Razer Basilisk is zeker een van de beste muizen voor gaming op de markt vandaag!

TECHNISCHE SPECIFICATIES

VORMFACTORRechtshandig
CONNECTIVITEITBedraad – standaard gevlochten kabel